.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماينده مردم ساري در مجلس؛
فرودگاه ساري فقط اسم بين‌المللي دارد
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي در سخنان پيش از خطبه نماز جمعه مركز استان مازندران اظهار داشت: فرودگاهي كه هنوز پروازهاي داخلي آن تنظيم نشده است، چطور مي‌تواند نام بين‌المللي ...
فرودگاه ساري فقط اسم بين‌المللي دارد

نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه فرودگاه ساري فقط اسم بين‌المللي دارد، گفت: هنوز تكليف روزانه پرواز ساري به تهران اين فرودگاه مشخص نشده است.

به گزارش شمال‌نيوز، سيد‌رمضان شجاعي امروز در سخنان پيش از خطبه نماز جمعه مركز استان مازندران اظهار داشت: فرودگاهي كه هنوز پروازهاي داخلي آن تنظيم نشده است، چطور مي‌تواند نام بين‌المللي به خود بگيرد.

وي با اعلام اينكه هنوز فرودگاه ساري در حد و اندازه‌هاي پروازهاي داخلي سال‌هاي گذشته نشده است، از روزانه شدن پرواز ساري - تهران با همكاري شركت ماهان از اول شهريور ماه سال جاري خبر داد.

نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي از افزايش پروازهاي داخلي فرودگاه ساري خبر داد و خاطر نشان كرد: استاندار مازندران نيز براي توسعه اين فرودگاه مبلغي را براي خريداري زمين اختصاص داده است.

* حضور مازندران در هيئت دولت پررنگ‌تر شد
شجاعي با اشاره به اينكه مازندران در دولت‌هاي گذشته در ميزگرد هيئت وزيران يا حضور نداشته است و يا حضورش كمرنگ بوده است، تصريح كرد: احمدي‌نژاد در دولت نهم و دهم توجه خاصي به اين موضوع كرده به طوري كه در حال حاضر سه وزير مازندراني در هيئت دولت حضور دارند.
شجاعي با برشمردن فعاليت‌هاي حوزه نمايندگي خود در شهرستان ساري كه با كمك مجمع نمايندگان بسياري از آنها به نتيجه رسيده است، افزود: بين من و آقاي يوسف‌نژاد(نماينده ديگر ساري در مجلس) اتفاق نظري مثبت براي توسعه ساري وجود دارد.
شجاعي با تأكيد بر اينكه اگرچه ممكن است در مجلس از نظر سياسي رأي مستقل داشته باشيم، خاطر‌نشان كرد: اتفاق نظري در اين باره در مركز مازندران وجود دارد و اين بهترين فرصت براي خدمت بيشتر به شمار مي‌رود.
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي رفع محدوديت استقرار صنايع بزرگ در مازندران را از مهم‌ترين مصوبات دولت در استان برشمرد و اظهار داشت: در سفر اول رياست جمهوري به مازندران اين ممنوعيت برداشته شده است.
شجاعي استقرار پالايشگاه در ساري و كارخانه خودروسازي در مازندران را از جمله نتايج مصوبه دولت در مازندران برشمرده است.

*‌آمادگي 3 سرمايه‌گذار خارجي براي احداث پالايشگاه ساري
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه ساخت پالايشگاه ساري در منطقه پشتكوه ساري نهايي شده است، افزود: سرمايه‌گذاراني براي اجراي اين مصوبه دولت انتخاب شده‌اند.
شجاعي با اعلام اينكه دو سرمايه‌گذار داخلي و سه سرمايه‌گذار خارجي پاي كار اجراي اين پروژه هستند، يادآور شد: هر سرمايه‌گذاري كه بتواند مجوز وزارت نفت را در اين باره كسب كند، مي‌تواند براي ساخت پالايشگاه در ساري اقدام كند.
وي با اشاره به ملاقات حضوري خود با رئيس‌جمهور براي صدور مجوز شركت خودروسازي سايپا در مركز مازندران از دستور رئيس‌جمهور به وزير صنايع در اين باره خبر داد.
شجاعي اضافه كرد: در سفري كه در آينده نزديك رئيس‌جمهور به مازندران دارد، كارخانه خودروسازي بابل افتتاح مي‌شود و عمليات اجرايي شركت خودروسازي سايپا نيز آغاز مي‌شود.
وي از اختصاص صد هكتار زمين در منطقه خزرآباد ساري براي احداث شركت خودروسازي سايپا خبر داد و تصريح كرد: 50 هكتار اين مجموعه زمين‌ها براي شهرك‌هاي مربوط به قطعه سازي و بقيه نيز به خود شركت خودروسازي سايپا اختصاص مي‌يابد.

* اختصاص 10 ميليارد تومان براي آزادسازي حريم كمربندي شمالي ساري
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي از ترافيك و مشكلات ترافيكي به عنوان يكي از مشكلات شهري مركز مازندران نام برد و اضافه كرد: اگرچه اقدامات خوبي در اين زمينه انجام شده است اما مركز مازندران از مشكلات ترافيكي رنج مي‌برد.
شجاعي با اعلام اينكه كلنگ احداث كمربندي شمالي در 17 سال پيش خورده است، افزود: فقط يك باند كمربندي شمالي به بهره‌برداري رسيده است.
وي از آزادسازي ادامه حريم كمربندي شمالي از سه‌راهي جويبار تا گارد جنگل خبر داد و افزود: مبلغ 10 ميليارد تومان براي اين كار در نظر گرفته شده است.
وي با اعلام اينكه پيمانكار اين پروژه نيز تعيين شده است، ابراز اميدواري كرد؛ با آغاز به كار رسمي باند كمربندي شمالي ترافيك ساري تا حدودي برطرف شود.
شجاعي از آغاز عمليات ساخت پل زغالچال در ورودي ساري خبر داد و خاطر‌نشان كرد: وزارت نفت بر اساس مصوبه دولت متعهد است تا 3 ميليارد تومان به اين امر اختصاص دهد.

* دانشگاه آزاد ساري توسعه مي‌يابد
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي از افزايش رشته‌هاي دانشگاه آزاد در اين دانشگاه خبر داد و افزود: دانشگاه آزاد ساري در حال حاضر علاوه بر رشته‌هاي كارشناسي در 15 رشته كارشناسي ارشد و دو رشته دكترا پذيرش دانشجو دارد.
وي با اعلام اينكه ساري در آينده به قطب دانشگاهي مازندران تبديل مي‌شود از احداث دانشكده دندانپزشكي در مركز استان خبر داد.

*‌ هفته آينده ساري صاحب تيم فوتبال دسته اول مي‌شود
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي با اعلام اينكه مركز استان مازندران تاكنون تيم دست اولي فوتبال نداشته است از دستور رئيس‌جمهور براي تسريع در اين امر خبر داد.
شجاعي اضافه كرد: شنبه هفته آينده قرارداد خريد تيم دسته اولي فوتبال براي ساري منعقد مي‌شود.
وي از نبود اسپانسر مالي براي حمايت تيم‌هاي ورزشي در مازندران اظهار تأسف كرد و اظهار داشت:‌ سازمان تربيت بدني تقبل كرد كه در سال اول فعاليت تيم فوتبال دسته اول كشور در ساري اين تيم را حمايت كند.
وي با اعلام اينكه در مازندران معادل 25 سال گذشته دولت‌هاي قبل از احمدي‌نژاد كار ساخت و ساز ورزشي انجام شده است، بيان داشت: ورزش‌هاي قهرماني به روستاهاي مازندران نيز كشيده شده است.

*‌ كمك 40 ميليون توماني به مساجد و حسينه‌هاي ساري
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي از تأمين اعتبار40 ميليون توماني براي مساجد و حسينيه شهرهاي مركز استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: براي توجه به توسعه روستاها مجوز طرح هادي 21 روستا در مركز استان مازندران نيز اخذ شده است.
شجاعي از گازدار شدن 10 روستاي گهرباران شهرستان ساري تا پايان سال جاري خبر داد و اظهار داشت: در آينده نزديك جشن اتمام فعاليت گازرساني در ساري برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به ترميم مسجد فرح‌آباد ساري به عنوان يكي از بناهاي تاريخي دوران صفوي اظهار داشت: اين مسجد همزمان با سي‌و سه‌پل اصفهان در دوره شاه عباس صفوي ساخته شده است اما خيلي از شهروندان ساروي نيز به دليل بي‌توجهي به اين بناي تاريخي از موقعيت آن بي‌اطلاع هستند.
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي از اعتبار 150 ميليون تومان براي بازسازي اين بناي تاريخي خبر داد.
وي با اشاره به حضور شركت هواپيمايي ماهان در توسعه و آباداني مركز استان يادآور شد: تاكنون دو پروژه گردشگري بزرگ در ساري كلنگ‌زني شد كه پيشرفت فيزيكي خوبي دارد.

* تعهد آلماني‌ها در نگهداري پل ورسك سوادكوه به اتمام رسيد
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي از پايان تعهد آلماني‌ها در نگهداري پل ورسك سوادكوه خبر داد و خواستار توجه شركت راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران به اين پل تاريخي و حياتي شد.
وي با اعلام اينكه مشكلات شركت‌هاي نيمه تعطيل و در حال تعطيل مركز استان مازندران با حضور مسئولان مربوطه بررسي شده است، اضافه كرد: شركت صنايع چوب و كاغذ، نكاي چوب، چوب فريم و آنتي‌بيوتيك ساري از جمله شركت‌هايي بودند كه با وجود مشكلات سرمايه‌اي و توليدي بخش مهمي از مشكلات آنان برطرف شد.
شجاعي از فعال شدن فعاليت‌هاي ترابري دريايي در درياي خزر با همكاري استان‌هاي شمالي خبر داد و اضافه كرد: استانداران استان‌هاي شمالي نيز بايد در اين زمينه وارد عمل شوند.
وي از برگزاري جلسه مشترك دولت و مجلس در هفته آينده خبر داد و افزود: در اين نشست موضوع ترابري دريايي درياي خزر به بحث گذاشته مي‌شود.
شجاعي از راه‌اندازي مركز و بيمارستان سرطان‌شناسي در مركز استان خبر داد و اعلام كرد: زمين اين بيمارستان در مجتمع پيامبر اعظم (ع) شهرستان ساري فراهم است.
شجاعي درباره شهر شدن دو روستاي پرجمعيت مازندران گفت: پيگير شهر شدن هولار و فرح‌آباد ساري هستيم.
وي در بخش ديگري از سخنانش از استاندار مازندران خواست تا به مركز استان توجه بيشتري شود.
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرد: از استاندار مازندران انتظار داريم با تمام تلاش و مساعي كه از خود نشان مي‌دهند، به مسائل بر زمين مانده مركز مازندران توجه بيشتري كنند.
وي با اعلام اينكه مشكل زباله ساري هنوز حل نشده است، تأكيد كرد: شهرداري ساري سالانه 2 ميليارد تومان فقط براي حمل و نقل زباله هزينه مي‌كند، در حالي كه در بسياري از كشورهاي پيشرفته از زباله به عنوان يك كالاي اقتصادي در توليد كود و كمپوست و همچنين توليد برق از آن بهره‌گيري مي‌شود.

* برنج محلي مازندران 2200 تومان قيمت‌گذاري شد
به گزارش فارس، شجاعي در مورد توجه دولت و وزارت بازرگاني و جهاد كشاورزي به مقوله برنجكاران گفت: برنج پرمحصول امسال مازندران با 14 درصد افزايش نسبت به سال گذشته از 900 تومان تا يك هزار و400 تومان خريداري مي‌شود.
وي قيمت برنج محلي مازندران را نيز 2 هزار و 200 تومان اعلام و خاطر‌نشان كرد: در زمان برداشت محصول بايد جلوي تبليغات برنج‌هاي خارجي و واردات گرفته شود.

محمود احمدي - خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مرداد 1389
تشکر می گردد
* ولی جایگاه کار عملی بیشتری دارد برخی موارد ذکر شده در حد برنامه های لازم است و مردم بیشتر خواهان تحقق و پیگیری جدی امورات ذکر شده و سایر موارد کلی ترند دیگر زمان شعارها بسر آمد اگر کار صورت گیرد خودش بازگوکننده است نیاز به گفتن ندارد و این استراتژی رای دهندگان بعدی است .
تک نواز 30 مرداد 1389
آفرین دکتر شجاعی چقدر پروژه دراین یک ساعت سخنرانی افتتاح کردی ؟؟ فقط برای نمونه یک مورد مفید را انجام دادی و به بهربرداری رسید را بگو ؟؟ عجب خوب سخن می گویی ؟؟
نا شناس 31 مرداد 1389
25 سال هیچ کاری نکردید این همه کار اگر در حد برنامه هم باشد شاهکار هست پس گوشه بشینید و تماشا کنید سید رمضان چه میکنه بی معرفت ها
نا شناس 1 شهريور 1389
قدر این نماینده را باید بدانیم وگرنه کفر نعمت می شویم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.48 seconds.